Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 03 jun 2024 14:37



Antwoord op onderwerp  [ 14 berichten ] 
gebruikerslijst 
Auteur Bericht
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
3.2 carrera cabrio "88
stein lb
Bericht gebruikerslijst
Dit is eigenlijk een voorstel aan de administrators van dit forum.
Ik heb wel eens geprobeerd om iemand een pb te sturen , hiervoor moest ik dan eerst een topic vinden waarin deze persoon gepost had om dan een pb te versturen . Is het niet gemakkelijker om de gebruikerslijst op alfabetische volgorde te zetten , zodat een naam gemakkelijker te vinden is .
Ook heb ik het idee dat er veel namen in de gebruikerslijst voorkomen die ,,slapende,, zijn. Word deze lijst ook eens opgeschoond?, bv na een jaar niet posten verwijderen uit de lijst?
_________________________________________
Ferdinand Piech op de vraag van Enzo , : waarom is de 917 nog steeds luchtgekoeld "luft kannst du während einem rennen nicht verlieren "


1:18 schaalmodellen te koop : kijk hier voor de lijst

en hier voor de foto`s


12 jan 2008 21:13
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
500E, Challenge Stradale
Bericht 
...kan toch al? Onderaan gebruikerslijst: kies sorteer volgorde > gebruikersnaam > op- of aflopend > tadaah.


12 jan 2008 21:24
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 Targa
Gemert, N-Brabant
Bericht 
of je gebruikt de zoekfunctie! :wink:


12 jan 2008 22:28
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht 
Overigens zou opschonen misschien wel een goed idee zijn!


12 jan 2008 22:33
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
‘64 Kever
Bericht 
Daarover zijn de meningen verdeeld.

phpBB (de software die dit forum gebruikt) heeft de nadelige eigenschap, dat als een gebruiker verwijderd wordt, diens posts onder "Anoniem" (ofzo, weet het niet meer precies) aangegeven worden.

Ik vind dat persoonlijk erg vervelend staan, omdat het in oudere threads lastig leest. Daarbij staan de oude gebruikers "niet in de weg", dus zie ik de noodzaak niet echt. Mocht hier andere redenen om zijn (buiten het PB'tjes sturen, waarvoor al een prima oplossing geboden is), hoor ik dat uiteraard graag :cheesy:

Ohja, de oudere threads worden ook bewust niet al teveel opgeruimd, omdat het een (relatief ;) ) waardevolle bron van informatie kan zijn. Vandaar ook de opsplitsing in de diverse onderdelen, zodat "onzin" posts wat meer gefilterd zouden kunnen worden.


12 jan 2008 23:04
Profiel Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht 
paSCal schreef:
Daarover zijn de meningen verdeeld.

phpBB (de software die dit forum gebruikt) heeft de nadelige eigenschap, dat als een gebruiker verwijderd wordt, diens posts onder "Anoniem" (ofzo, weet het niet meer precies) aangegeven worden.


Ok. Duidelijk. Niet doen dus. Ik zei het met de namenverwisseling van deze week in het achterhoofd. Misschien zijn er mensen die azen op een naam die iemand ooit geregistreerd heeft maar daarna nooit meer gebruikt.

paSCal schreef:
Vandaar ook de opsplitsing in de diverse onderdelen, zodat "onzin" posts wat meer gefilterd zouden kunnen worden.


Gelukkig zijn dat er maar weinig :roll:


12 jan 2008 23:09
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
‘64 Kever
Bericht 
"nooit meer gebruikt" is een relatief begrip... Let wel, eens in de zoveel tijd, loop ik weer eens door de gebruikerslijst, en mensen die al een paar jaar (ofzo) hier niet meer komen, en ook nooit wat gepost hebben, EN ook nog even opvallen op zo'n moment :cheesy:, die gooi ik dan weg.

Echter, de recente naamswisseling als voorbeeld... "Bert" kwam nog regelmatig langs, logde dan ook in. Dat hij niets post(te), betekend nog niet dat hij zomaar verwijderd mag worden. Vind ik in elk geval.

Het kan als lezer heel handig zijn, je ziet de nieuwe berichten sinds je laatste bezoek, dat soort dingen. Dus die gebruikers gaan we (uiteraard) niet verwijderen! (echter, als de persoon zelf aangeeft dat een naamswijziging prima is :cheesy: )

(over de verhouding nuttige/minder-nuttige posts zal ik niets loslaten hier ;) )


12 jan 2008 23:18
Profiel Facebook 
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht 
eens. je kan in de gebruikerslijst makkelijk zoeken op (delen van) username. Heb nog nooit iemand niet gevonden die ik nodig had. is denk ik meer even handigheid krijgen dan aanpassing doorvoeren. :idea:
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


13 jan 2008 0:30
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.
Papendrecht
Bericht 
Ik vind het wel lastig dat je niet naar een bepaalde pagina (bv. ergens middenin) kan gaan als je bv. iemand zoekt met een gebruikersnaam die met een M begint. Je moet dan alle pagina's één voor één doorlopen. Of kan dat sneller?
_________________________________________
Verba volant, scripta manent.


13 jan 2008 12:54
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
‘64 Kever
Bericht 
Gewoon even de zoekfunctie gebruiken, of zie ik het verkeerd? ;)

(en nee, op dit moment kan dat niet sneller ;) )


13 jan 2008 13:10
Profiel Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.
Papendrecht
Bericht 
Thx, Pascal.
_________________________________________
Verba volant, scripta manent.


13 jan 2008 13:12
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
‘64 Kever
Bericht 
Terzijde, ik weet niet zeker of dit bij iedereen aanwezig is, maar onderaan de gebruikerslijst, heb je een optie "zoek een gebruiker"...

Stel nu dat je mij zoekt, dan geef je in dat venster "pa*" in, en dan laat hij alle gebruikers zien die met "pa" beginnen.

Overigens is deze knop er ook naast de plek waar je de nickname voor een PB'tje in moet geven...

Dacht er ineens aan...


15 jan 2008 22:02
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
991.2 Carrera 4 GTS Hendrik-ido-Ambacht
Bericht 
Wat wel erg lastig is om te kijken welke forummers in een bepaalde plaats wonen. Zeker als de eerste letter van die plaats nog in het midden van het alfabet staat ook.


15 jan 2008 22:13
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
3.2 cabrio 1987 marineblauw
Nijmegen
Bericht 
of als de plaats niet is opgegeven (helaas bij de meesten niet).. :wink:


15 jan 2008 22:19
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 14 berichten ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.