Verkoop hier je Porsche onderdelen, interieur of benodigdheden.
Plaats een reactie

Carcoon Veloce autotent

22 jun 2023 19:33

Carcoon Veloce maat "Small". Dit is de versie met een stalen frame waar je de auto dus zo in en uit kan rijden. Veel handiger dan de versies zonder frame.

Dit model is bestemd voor gebruik binnen. Voorkomt roest (en stof) aan je geliefde klassieker. Zie filmpjes en reviews op internet.

Wordt verkocht omdat ik de auto die erin stond heb verkocht. Onbeschadigd maar met lichte gebruikssporen. Alle ritsen en ventilatoren nog perfect werkend.

Binnen afmetingen zelf gemeten over de vloer: 4.00m x 2.20m (hoogte 1.75m). Mijn 993 paste er precies perfect in.

Afmetingen volgens de fabrikant: 4.33 x 2.30m

Is al uit elkaar en kan dus niet staand worden bezichtigd.

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Prijs: EUR 350,-

Re: Carcoon Veloce autotent

23 jan 2024 12:19

Is deze nog beschikbaar en past het geheel in een garagebox?
Heb je hiervoor stroom nodig of niet?

Re: Carcoon Veloce autotent

23 jan 2024 13:23

Joost73 schreef:en past het geheel in een garagebox?
De afmetingen staan er toch bij? Dat is natuurlijk afhankelijk van de grootte van je garage :bang:
Joost73 schreef:Heb je hiervoor stroom nodig of niet?
Als je gebruik wil maken van de luchtverversing: ja natuurlijk. Dit is informatie die je gewoon op de website van de fabrikant kunt vinden :bang:

Sorry dat ik zo reageer, maar is zelf een klein beetje moeite doen om je vragen beantwoord te krijgen tegenwoordig al te veel gevraagd?

Re: Carcoon Veloce autotent

23 jan 2024 16:09

je mag hier toch alles vragen? :P
Heb je een leuke middag, Poly? :mrgreen:

Re: Carcoon Veloce autotent

23 jan 2024 16:50

Take a chill pill poly, live and let live etc. De vraag was niet aan jou gesteld dus erger je niet zo :salut:

Re: Carcoon Veloce autotent

23 jan 2024 16:52

Merkte het ook al, een lichte irritatie :oops:
(Van Poly dan)

Re: Carcoon Veloce autotent

23 jan 2024 17:06

Excuses... voelde als een stagiar die uitleg nodig had hoe je Google gebruikt... Iets te kort door de bocht van mij
:thumleft:
Plaats een reactie