Alles wat de beheerder op wil merken en wat je zelf kwijt wilt over deze site.
Plaats een reactie

Re: Opmerkingen voor / vragen aan moderators/admin

09 aug 2023 15:28

16397
Deze mini-meet (in 2006 :shock: ) bedoelde ik.

Re: Opmerkingen voor / vragen aan moderators/admin

09 aug 2023 15:40

Welkom terug Rob! Ik denk nog vaak met veel plezier terug op ons tourrit door limburg die jij heb opgezet. :drive:

Re: Opmerkingen voor / vragen aan moderators/admin

11 aug 2023 8:19

Speciaal voor t voetbal opgestaan en toch maar op t forum gaan kijken? ;-)

Re: Opmerkingen voor / vragen aan moderators/admin

11 aug 2023 10:46

Herinnert u zich deze nog, nog … nog? :lol:

Welkom terug!

Re: Opmerkingen voor / vragen aan moderators/admin

11 aug 2023 13:34

EriC4C schreef:Herinnert u zich deze nog, nog … nog? :lol:
Ikke wel, Radio Veronica. Ik heb al hun jingles nog op een vinyl singeltje.

Re: Opmerkingen voor / vragen aan moderators/admin

27 feb 2024 10:26

Beste mods,

Ik denk dat dit topic te snel gesloten is.

Zoals ik het zie is er niks anders dan de editie van oktober, waar een aantal zich goed heeft vermaakt.
Het event is nog steeds 'Supercar Madness' en 'Porsche Paddock' is daar een onderdeel van.

Ik denk dat het gewaardeerd wordt als het topic weer opengesteld wordt.

Re: Opmerkingen voor / vragen aan moderators/admin

27 feb 2024 12:20

Spastblast - als je even de forum regeltjes leest voor Meetings en evenementen, dan snap je het wellicht ;)

Topic is gesloten - niet geveegd. Voor iedere PF’er zichtbaar.

Re: Opmerkingen voor / vragen aan moderators/admin

27 feb 2024 14:54

Vind het ook raar,event is nooit anders geweest ,alleen is de benaming veranderd.
Dus als ts het porsche paddock had genoemd zoals andere jaren was het topic niet gesloten .
Dan nieuw topic aanmaken en het dan weer porsche paddock noemen.
Sjongejonge

Re: Opmerkingen voor / vragen aan moderators/admin

27 feb 2024 15:15

.
:popcorn:

Re: Opmerkingen voor / vragen aan moderators/admin

27 feb 2024 15:18

Hoi,

ik ben dat topic begonnen en ik vind het natuurlijk ook jammer dat het gesloten is maar snap dat wel.
- een: het is geen democratie :mrgreen:
- twee: het staat duidelijk in de regels
- drie: het is toch echt wel een ander event. Porsche-Paddock als event bestaat ook nog en komt wel weer maar is dit niet

Organisatie: "Het bestaat nog wel alleen we organiseren het dit jaar niet."

En ja, ik heb er echt zin in en ook ik vermoed dat we nu minder aanmeldingen krijgen waardoor het nog minder een Porsche uitje wordt.

Misschien dat we de admins kunnen vragen om het nog wel een of twee keer te bumpen :ba:

Re: Opmerkingen voor / vragen aan moderators/admin

27 feb 2024 16:43

erwin964c4 schreef:Vind het ook raar,event is nooit anders geweest ,alleen is de benaming veranderd.
Dus als ts het porsche paddock had genoemd zoals andere jaren was het topic niet gesloten .
Dan nieuw topic aanmaken en het dan weer porsche paddock noemen.
Sjongejonge

Sjongejonge. Wat een first world problems. Je kan een nieuw topic aanmaken en het Porsche Paddock nóemen. En als het vervolgens geen Porsche-only event blijkt te zijn wordt ook dat topic gesloten. Sjongejonge. :scratch:

@ clueless - net alvast al een keertje gebumpt ... :twisted:

Re: Opmerkingen voor / vragen aan moderators/admin

27 feb 2024 17:39

Het is sjongejonge nooit een porsche only event geweest sjongejonge.
En er zijn al zo weinig events om met die oude barrels heen te gaan :-)

Re: Opmerkingen voor / vragen aan moderators/admin

27 feb 2024 17:53

Nou, dan zijn we al die andere keren vergeten Topics betreffende dit not-porsche-only event te sluiten :)

erwin964c4 schreef:En er zijn al zo weinig events om met die oude barrels heen te gaan.


Meer dan genoeg events ~ maar wellicht niet in die hoek van Nederland :popcorn:

Re: Opmerkingen voor / vragen aan moderators/admin

27 feb 2024 18:02

Misschien dat er dan deze keer een uitzondering gemaakt kan worden.
- Het is geen commerciele advertentie voor een event aangezien we de toegangsbewijzen gratis krijgen.
- Het is voor ons een Porsche-only event aangezien wij er alleen met een aantal Porsches heen gaan.

Maar tsja, waar leg je de grens? We hebben het in het F1 topic ook al tijden over het F1 event en dat topic blijft wel open. Daar komt al helemaal geen Porsche in voor. Ik leg mij maar gewoon neer bij wat de admins vinden. Het is tenslotte hun forum en ze mogen doen wat ze willen. Ik ga al helemaal geen nieuw topic met een nieuwe naam maken.

Wel zou ik het leuk vinden als het topic weer open gezet kan worden. Wat mij betreft is het Porsche genoeg :drive:

Re: Opmerkingen voor / vragen aan moderators/admin

27 feb 2024 18:53

Clueless schreef:Maar tsja, waar leg je de grens? We hebben het in het F1 topic ook al tijden over het F1 event en dat topic blijft wel open. Daar komt al helemaal geen Porsche in voor.

Heb nooit begrepen dat het Formule 1 topic als evenement beschouwd wordt. Geldt ook voor het inmiddels ter ziele gegane voetbaltopic of het motorcross topic. Zijn imho geen evenementen aankondigingen. :scratch:

erwin964c4 schreef:Het is sjongejonge nooit een porsche only event geweest sjongejonge.

Hmmm... ik was er in 2019 en toen heb ik echt alleen Porsches gezien. En Porsche liefhebbers die er met hun Vectra heen reden, die buiten het terrein parkeerden en hun ogen uitkeken naar alle Porsches. Maar misschien is het sindsdien een auto verzameldag geworden waar andere merken ook konden deelnemen. In dat geval hebben we dat als moderators denk ik allemaal gemist.

Heb nog even gezocht naar de foto's en beschrijvingen van 2019 en het leek toen toch idd een Porsche only event te zijn
Afbeelding

Re: Opmerkingen voor / vragen aan moderators/admin

27 feb 2024 19:07

Waar denk je dat de naam porsche paddock vandaan komt?
Er was een gedeelte gereserveerd voor porsche only.
Exact wat nu weer de bedoeling is volgens mij,dus dan staan de porsches bij elkaar ,voor jou leek het toen blijkbaar dat de duizenden bezoekers alleen voor porsches kwamen en niet voor de rari's ,lambo's, koeningsegg's ,MC laren's enz enz.
Niet erg hoor elke gek hebt zijn gebrek :-)

Re: Opmerkingen voor / vragen aan moderators/admin

27 feb 2024 21:58

Waarom staat er op de site dan dat er dit jaar geen Paddock Porsche is? Ach, eigenwijs is ook wijs ….

Re: Opmerkingen voor / vragen aan moderators/admin

27 feb 2024 22:18

Lees het topic nog eens rustig door.
Als we met een groep komen.....
Dat is dus exact hetzelfde concept als porsche paddock.
Maar ik val in herhaling en geef het op .
De groeten :-)

Re: Opmerkingen voor / vragen aan moderators/admin

28 feb 2024 16:47

Zonde dat die dicht is maar we nemen de regels in acht.

laatste keer eind vorig jaar was erg leuk (ja, dit keer heet het anders maar is gewoon hetzelfde). Had me voorgenomen een volgende keer zeker weer te gaan.
Hoekje speciaal voor de auto's van hier incl. gratis toegang tot het terrein.
Mijns inziens zou je toch alles mogen steunen wat Porsche gerelateerd is.

Re: Opmerkingen voor / vragen aan moderators/admin

28 feb 2024 18:26

meganiek schreef:Mijns inziens zou je toch alles mogen steunen wat Porsche gerelateerd is.


Daarom is het topic ook alleen gesloten - en niet geveegd :idea:

Re: Opmerkingen voor / vragen aan moderators/admin

28 feb 2024 19:49

Clueless schreef:ik ben dat topic begonnen en ik vind het natuurlijk ook jammer dat het gesloten is maar snap dat wel.
(...)
het is toch echt wel een ander event. Porsche-Paddock als event bestaat ook nog en komt wel weer maar is dit niet

Organisatie: "Het bestaat nog wel alleen we organiseren het dit jaar niet."


Desondanks
erwin964c4 schreef:Vind het ook raar,event is nooit anders geweest ,alleen is de benaming veranderd.

meganiek schreef:ja, dit keer heet het anders maar is gewoon hetzelfde

:scratch:
Plaats een reactie