Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
Plaats een reactie

Lofuiting 968

13 maart 2024 12:03

Re: Lofuiting 968

13 maart 2024 14:05

Je uit niet, je toetert. :wink:

Re: Lofuiting 968

13 maart 2024 14:23

Loftuiting :wink:

Re: Lofuiting 968

13 maart 2024 15:41

Terecht, topwagen

Re: Lofuiting 968

13 maart 2024 17:51

Maar zoveel onzin tussendoor gewoven. Als groot transaxle liefhebber gaat dat mij dan irriteren. Bijvoorlbeeld gaan roepen dat het blok in de 924 van een LT busje komt. Wat een onzin. Ook de audi 100 had alleen maar het onderblok in gemeen. Ja het is niet verfijnd maar 125pk in 1976 is absoluut niet "Weezy" een gemiddelde familieauto had toen 60pk. 125pk was echt wel wat :drive:

Re: Lofuiting 968

13 maart 2024 20:39

Never mind the 968. Wat staat er achter voor een blauwe coupe?
Het is volgens mij geen DeTomaso Longchamp (te brede c-stijl), geen Monteverdi 375/4, maar wat wel? Iemand een idee?

Re: Lofuiting 968

13 maart 2024 23:33

Goed, jullie gelijk (https://onzetaal.nl/taalloket/loftuitingen). Heb ik weer, maar het gaat over de 968, een Porsche. Wat een schamele ontvangst van zo'n promotie filmpje :bang:

Re: Lofuiting 968

14 maart 2024 7:27

Ik vind een 968 een fantastische auto. En een loftuiting waard(ik corrigeerde het niet met ‘een opgeheven vingertje’, maar om kennis te vernreden. Is ook wel eens leuk). Dus dank voor het plaatsen.

Re: Lofuiting 968

14 maart 2024 9:21

Begrijp me niet verkeerd, Ruben. Ik was ook heel blij toen ik deze filmpje afgelopen zondag langs zag komen. Ik heb Iain Tyrrelll wel hoog zitten en volg zijn kanaal op de voet sinds het begin. Wat mij echter opviel, en dat gaf hij zelf ook een beetje aan, is dat zijn Porsche kennis matig is. Hij zit veel meer in de Italiaanse en Engelse exoten. Met een klein beetje moeite had hij wel zijn feiten op orde kunnen krijgen.

Daarnaast is dit ook niet een hele goeie Club Sport uitvoering, maar hij kan natuurlijk geen slechte dingen roepen over een auto van een klant die hij mag verkopen. Heel begrijpelijk. Maar deze auto is een resultaat van iemand die een 968 wou maar niet kon betalen en dan kiezen voor een goedkopere basis Club Sport. Meestal zal je dan opties als Sper, M030 en kuipen toevoegen, maar hier is gekozen om luxe opties toe te voegen. Dan heb je mijns inziens een net-niet 968. Niet de luxe van een normale 968 en niet de sportieve van een CS.

Maar bedankt voor het delen. Trasnaxle content is als Pizza; zelfs is het het slecht is het nog steed lekker :mrgreen: :thumleft:

Re: Lofuiting 968

14 maart 2024 10:29

Johann schreef: Ik heb Iain Tyrrelll wel hoog zitten en volg zijn kanaal op de voet sinds het begin. Wat mij echter opviel, en dat gaf hij zelf ook een beetje aan, is dat zijn Porsche kennis matig is. Hij zit veel meer in de Italiaanse en Engelse exoten.


Idem, ik ben afgehaakt tijdens het kijken.
Hopelijk blijft hij bij UK en ITA exoten en oldtimers.

Re: Lofuiting 968

14 maart 2024 18:54

Ik nam het ook met een korreltje zou hoor. En inderdaad, in mijn zoektocht destijds naar een 968, die het uiteindelijk nooit geworden is, heb ik de ware aard van een club sport ook geleerd.

Wel was ik met een proefrit onder de indruk van de verfijning van de 968. Dus ik kan zijn 'enthousiasme' wel begrijpen. En ik vind het nog steeds een tijdloze, mooie auto.

Re: Lofuiting 968

14 maart 2024 23:35

Dat sowieso, en ook een stukje Nederlandse trots want ontworpen door Harm Lagaay, eerst als 924 en toen jaren later na zijn terugkeer doorontwikkeld tot de 968 8)
Plaats een reactie