Diverse projecten van forum leden aan hun auto's.
Plaats een reactie

Re: Porsche 997 Carrera S terug rijklaar maken

03 dec 2023 11:10

Spastblast schreef:Zijn ondertussen de DSC controller en accelerometer er nog ingekomen Kattekrab?


Sorry voor m'n laat antwoord!

Nee ... door een sterfte in de kenniskring op véél te vroege leeftijd ben ik aan het denken gegaan en wil ik niet te lang wachten om mijn droom te realiseren. M'n 997 gaat waarschijnlijk volgend jaar verkocht worden voor een 991 GT3.

Re: Porsche 997 Carrera S terug rijklaar maken

04 dec 2023 12:40

Vervelende aanleiding :? maar wel een mooi vooruitzicht. Fijn dat je er nog even op terug kwam.

Indien je door gegaan was met de 997, had je dan al een adres op het oog waar je de DSC controller en accelerometer zou laten plaatsen? Of was je van plan dat zelf te doen. Controller is een eitje natuurlijk...

Re: Porsche 997 Carrera S terug rijklaar maken

04 dec 2023 18:56

Kattekrab schreef:Sorry voor m'n laat antwoord!
Nee ... door een sterfte in de kenniskring op véél te vroege leeftijd ben ik aan het denken gegaan en wil ik niet te lang wachten om mijn droom te realiseren. M'n 997 gaat waarschijnlijk volgend jaar verkocht worden voor een 991 GT3.
Veel sterkte, ik begrijp helemaal wat je bedoelt. Mijn liefste nichtje, 40 jaar is verleden maand overleden. Ze laat een prachtige man en twee kinderen achter. Mijn zus (de mama) en schoonbroer zijn ontroostbaar.
Doe inderdaad waar je zin in hebt. Er is weinig positiefs aan zo een tragedie, maar dat je niets moet uitstellen is wel heel erg duidelijk.

Paul.
Plaats een reactie